مباحث آموزشی شبکه در قالب سناریوهای کاربردی

بایگانی

جلد کتاب TMGTMG 2010 محصول نرم افزاری ارائه شده توسط مایکروسافت و نسخه جانشین ISA Server 2006 بوده و  هدف از طراحی آن، تأمین تمامی نیازهای امنیتی شبکه در مقابل بسیاری از تهدیداتی است که در صورت عدم کنترل، حفاظت و پیشگیری از این حملات، امنیت شبکه با آسیبهای جدی، مواجه می شود. تدابیر به کار رفته جهت مقابله با این تهدیدات، به کارگیری عملکرد نرم افزارهای IPS/IDS، فایروالها، Anti-Virus ها و Anti-Spyware ها در طراحی ساختار TMG می باشد. TMG علاوه بر نقشهای Firewall، Web Protection، Email Security و Remote Access، ویژگیهای متنوع دیگری را نیز در شبکه ها ارائه می دهد. از جمله این ویژگیها: پشتیبانی از VOIP، Enhanced NAT، ISP Link Redundancy، Application Filtering، URL Filtering، HTTP Scanning، Caching، Monitoring، VPN، Router، NAT، Proxy(Reverse Proxy- Forward، و استفاده از Clustering و ایجاد NLB می باشد.

این ابزار خصوصا، جهت یادگیری مدیران شبکه و آن دسته از علاقه مندانی است که دانش عمومی و پایه از دوره MCITP را کسب کرده باشند.

این کتاب در 22 فصل و 1056 صفحه گردآوری شده است و مبلغ کتاب با احتساب 30% تخفیف، 35000 تومان می باشد. در صورت تمایل جهت خرید، سفارش خود را به آدرس ایمیل bahare.fatemi@gmail.com و با درج عبارت "سفارش کتاب" در عنوان پیام، ارسال فرمایید.

دریافت فهرست مطالب   حجم: 141 کیلوبایت      

دریافت مقدمه و پیشگفتار  حجم: 171 کیلوبایت

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۰۴
  • ۳۴۵۸ نمایش
  • بهاره فاطمی جهرمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی