مباحث آموزشی شبکه در قالب سناریوهای کاربردی

بایگانی

Iron Networks، یکی از شرکتهای تابعه متعلق به Iron Systems است، که در سال 1996 تأسیس شد. Iron Systems ارائه دهنده محصولاتی سفارشی، خلاقانه و مشتری محور، در حوزه زیرساخت شبکه، مانند سرورها، Storage ها و Appliance ها می باشد. از جمله محصولات ارائه شده توسط این شرکت، Appliance هایی با ویژگیهای قدرتمند، تحت عنوان nAppliance، یا Net-Gateway Appliance می باشد، که طیف گسترده ای از مدلها را در بر می گیرد. نمونه ای از محصولات امنیتی خانواده nAppliance، که بر اساس ویژگیها و ساختار محصول Microsoft Forefront TMG، طراحی شده است، سری محصولات nTMG، nTMGB و nTMGE می باشد، که هریک از این مدلها، دقیقا متناسب با نیازها و ابعاد محیط های سازمانی بوده و از کوچکترین branch office ها تا بزرگترین data center ها را پوشش می دهد. در این مبحث، به بررسی ویژگیهای سخت افزاری Appliance های ارائه شده توسط Iron Networks و مدلهای مبتنی بر Microsoft Forefront TMG، پرداخته ایم. اکثر ویژگیها و اصطلاحات سخت افزاری Appliance ها، مشترک بوده و دارای مفاهیمی یکسان می باشند. بنابراین، آشنایی با این اصطلاحات و مطالعه آنها، خالی از لطف نمی باشد.

Net Gateway Appliance Series Microsoft Forefront TMG

حجم: 2.89 مگابایت

مقایسه ویژگیهای سری nTMG
حجم: 114 کیلوبایت

مقایسه ویژگیهای سری nTMGE
حجم: 122 کیلوبایت

بررسی ویژگیهای nIPS
حجم: 644 کیلوبایت

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۲۵
  • ۸۷۴ نمایش
  • بهاره فاطمی جهرمی

نظرات (۲)

  • علیرضا.بی همگان
  • با سلام

    ممنون از شما به علت اشتراک این مبحث جذاب ...برای من که به شخصه اشنایی کمی بیشتر از مختصر با پکیج TMG داشتم جذاب و جالب بود ..
    پاسخ:
    سلام، خواهش می کنم. وظیفم هست و خوشحالم که این مبحث اونقدر جذاب بوده که مورد توجه شما قرار بگیره
    سلام

    بسیار مقاله خوب و زیبایی بود ممنون که وقت خود را برای نشر علم می گذارید و مطالب گرانبها را به رایگان در اختیار عموم می گذارید .

    منتظر مقاله های دیگر شما هستم .
    پاسخ:
    سلام، ممنونم، لطف دارین، خواهش می کنم، شما طالب و مشتاق علم هستین که وقتتون رو با اشتیاق به مطالعه اختصاص می دید، و اشتیاق یادگیریتون رو هم منتقل می کنید :) علاقه دوستانی مثل شما برای من تحسین برانگیزه و جا داره به خاطر وقتی که برای مطالعه این مباحث صرف می کنید ازتون تشکر کنم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی