مباحث آموزشی شبکه در قالب سناریوهای کاربردی

بایگانی

کرک نرم افزار Bandwidth Splitter for TMG 2010 v1.31

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۵۱ ب.ظ

با امکانات و قابلیتهای نرم افزار Bandwidth Splitter جهت به اشتراک گذاری پهنای باند، تعیین سهمیه مجاز استفاده کاربران از اینترنت، امکان گزارش گیری ها، امکان مشاهده میزان سهمیه باقی مانده توسط خود کاربران به صورت Web Interface و قابلیتهای مانیتورینگ، که بیانگر ضرورت به کارگیری نرم افزار Bandwidth Splitter در کنار TMG می باشد، آشنا شدید. پیش نیازهای نصب و توجه به توصیه ها و نکات لازم قبل از نصب نرم افزار Bandwidth Splitter در شرایطی که بنابر سیاستهای سازمان، به ناچار از نرم افزارهای Anti-Virus برروی TMG استفاده می شود، و همچنین دستور العملهای نصب نسخه 1.39 در کتاب TMG، توضیح داده شد. همانطور که می دانید Bandwidth Splitter به صورت پیش فرض، فقط از 10 کلاینت، پشتیبانی می کند، این کرک متعلق به نسخه 1.31 می باشد و در صورت اجرا برروی نسخه 1.39، bandwidth splitter به نسخه 1.31 تغییر یافته و تعداد کلاینتها به عدد 1024 افزایش میابد.

نحوه استفاده از کرک:

  1. با انتخاب نود Monitoring در کنسول TMG و سپس تب Services، برروی سرویس " Microsoft Forefront TMG Firewall " کلیک راست کرده و این سرویس را Stop کنید.
  2. با اجرای دستور services.msc  در منوی RUN در ویندوز، وارد لیست Service های در حال اجرا شده، سرویس " Bandwidth Splitter Service " را انتخاب کنید و سپس آن را Stop نمایید.
  3. پوشه Crack را دانلود نمایید، کنسول TMG را ببندید و هردو فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر Program Files\Microsoft Forefront Threat Management Gateway\Bandwidth Splitter، کپی نمایید. این فایلها را جایگزین فایلهای با همین اسامی کنید.
  4. سرویسهای " Microsoft Forefront TMG Firewall " & " Bandwidth Splitter Service " را مجددا Start نمایید.
  5. اگر برروی نود Bandwidth Splitter کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید و وارد تب License شوید، در قسمت Licensed clients، تعداد کلاینتها به عدد 1024 تغییر یافته است.
  6. پوشه Crack 

    حجم: 724 کیلوبایت

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۲/۱۳
  • ۱۲۳۸۰ نمایش
  • بهاره فاطمی جهرمی

نظرات (۳)

  • مسعود ابراهیمی
  • چه وبلاگ خوب و کاربردیه.مطالب عالی!
    امیدوارم این کرک رو TMG کار کنه چون کرکای قبلی BS تا 10 نفر بود

    پاسخ:
    خیلی ممنونم از شما، لطف دارین :) امیدوارم  عدد 1024در عمل و در محیط real جوابگو باشه و مسأله کرک bandwidth حل بشه.
    سلام - با تشکر - من این Patch رو همین الان تست کردم - جواب نداد
    مینویسه 1024 User ولی در واقع همون 10 تا رو ساپورت می کنه
    پاسخ:
    سلام، خواهش می کنم، ممنون از شما، بله با دوستان دیگری هم تست کردیم، متأسفانه به عدد 1024 تغییر می کنه ولی در عمل از همون ده کلاینت پشتیبانی می کنه، راه کار پیشنهادی استفاده از TMG به صورت back firewall همراه با kerio هست.
    بسیار سپاسگذارم
    پاسخ:
    خواهش می کنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی